Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних технологій, автоматики та метрології
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2012
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Програмування комп’ютерної графіки

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Національний університет «Львівська Політехніка» Інститут комп’ютерних технологій автоматики та метрології Кафедра БІТ  Звіт до лабораторної роботи № 7 з дисципліни : “ Програмування комп’ютерної графіки ” Львів 2012 Мета: Дати уявлення про можливості накладення текстур на поверхні об'єктів засобами OPENGL. КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ДАНІ Текстура – одновимірне, двомірне або тривимірне зображення, яке має безліч асоційованих з ним параметрів, що визначають яким чином проводитиметься накладення зображення на поверхню. Простіше кажучи, текстура – це зображення, що накладається на поверхню. З фізичної точки зору текстура - масив даних, наприклад колірних, світлових або колірних і альфа. Кожен елемент цього масиву називається текселем. Координати текстур – координати текселя, що призначається вершині. Загальноприйняті імена для координат текстур – s, t, r, q. Для використання текстур необхідно виконати наступну послідовність дій:* 1. Підготовка зображення для використання в текстурі Завантаження зображення з файлу. 2. Створення текстури Генерація унікального імені текстури* Виконання операції первинного зв’язування* Пов'язання зображення з текстурою* Установка режимів фільтрації текстури Установка параметрів взаємодії об'єкту, з текстурою, що накладається. Установка режиму мозаїчного накладення текстури. Автоматична генерація координат текстур, ефект віддзеркалення. 3. Використання текстури Вибір текстури для використання (вторинне скріплення). Узгодження геометричних і текстур координат Створення ефекту віддзеркалення за допомогою текстур. * - Зірочкою позначені обов'язкові пункти. Підготовка зображення для використання в текстурі. Перший етап виконується при ініціалізації OPENGL. OPENGL має свій формат зберігання зображень. Підготовчий етап полягає в тому, що б перетворити зображення у формат OPENGL. У бібліотеці GLAUX є функція, яка прочитує зображення з DIB або BMP файлу і автоматично перетворює його до формату OPENGL. AUX_RGBImageRec* auxDIBImageLoad(strFile); Функція повертає покажчик на структуру типу AUX_RGBImageRec, яка зберігає саме зображення і його основні параметри – ширину і висоту. struct AUX_RGBImageRec {unsigned char *data; // зображення GLint sizeX; // ширина зображення GLint sizeY; // висота зображення }; Передаване значення – шлях до файлу із зображенням. Приклад використання функції auxDIBImageLoad – завантаження зображення з файлу sky.bmp у об'єкт структури ImageSky. AUX_RGBImageRec *ImageSky; ImageSky = auxDIBImageLoad(“sky.bmp”); Хід роботи: 1. Підготуйте зображення до використання як текстура. Як зображення вибирається будь-яке зображення, що є на комп'ютері. За відсутності таких зображення створюється в графічному редакторові. 2. Створіть об'єкт текстури. 3. Набудуйте параметри об'єктів текстур, відповідно до варіанту. Номер варіанту Збільшуючий фільтр Зменшуючий фільтр Взаємодія з поверхнею  2 без згладжування лінійна фільтрація без змішування  4. Змалюєте об'єкт відповідно до варіанту Номер варіанту Вид об'єкту  2   5. Накладете текстури на створений геометричний об'єкт. 6. Реалізуйте зміну параметрів текстури при натисненні клавіш відповідно до варіанту. Номер варіанту Що вносяться зміна  2 Дозвіл файлового покриття текстурою. Зміни кількості повторення текстури. Обертання об'єкту навколо осі Z.   Текст програми: using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Windows.Forms; using Tao.OpenGl; using Tao.FreeGlut; using Tao.Platform.Windows; using Tao.DevIl; namespace lab77 { public partial class Form1 : Form { private int rot = 0; private bool textureIsLoad = false; public string texture_name = ""; public int imageId = 0; public uint mGlTextureObject = 0...
Антиботан аватар за замовчуванням

22.01.2013 12:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини